Daar gaan we dan!! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Sandra Vugt - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan!! - Reisverslag uit Lloret de Mar, Spanje van Sandra Vugt - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan!!

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

31 Januari 2014 | Spanje, Lloret de Mar

Hallo allemaal,

Daar zij we weer. We gaan weer een reisje maken, een korte helaas maar daarom niet minder mooi. Alles is gepakt, huis is schoongemaakt en wij zijn er klaar voor...eindelijk VAKANTIE!!!

We duiken nu ons bed in en moeten er over 6 uurtjes weer uit voor onze vlucht naar New York! In New York hebben we morgenavond 2 uurtjes om over te stappen, dus dat zal een flinke race tegen de klok worden...douane. vingerafdrukken, koffers laten scannen en weer opnieuw inchecken en dan ook nog onze aansluiting halen naar Orlando. Jullie horen vanzelf wel of dat gelukt is.

Uiteraard proberen we jullie weer op de hoogte te houden deze vakantie, maar anders is het geen bericht goed bericht, dan liggen we gewoon heerlijk te genieten op onze witte strandje met uitzicht op het hemelblauwe water waar de dolfijntjes voor onze neus springen haha dat hopen we dan maar.

Ik zeg, welterusten en tot in Florida!!

Dikke kus Sandra en Hoite

• 01 Februari 2014 - 02:24

Dina:

Goede reis alvast en heel veel plezier!!! Groetjes uit Los Angeles

• 01 Februari 2014 - 09:00

Evert En Wendy :

Geniet van jullie vakantie.

• 01 Februari 2014 - 09:05

Lindavanoort@hetnet.nl:

Wauw!! Mooie vooruitzichten. Lekker genieten samen!

• 04 Februari 2014 - 11:46

Nienke:

Yeah San en Hoit, veel plezier. (Lees jullie vertrek nu pas. Ik was het weekend in Winterberg! Verschil moet er zijn!) :-) Maak er weer een mooie reis van. Wat kort in NYC! Komen jullie er op de heenweg nog langs?! Geniet ervan en tot horens. Kusss