Clearwater Beach & Fort Myers - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van Sandra Vugt - WaarBenJij.nu Clearwater Beach & Fort Myers - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van Sandra Vugt - WaarBenJij.nu

Clearwater Beach & Fort Myers

Blijf op de hoogte en volg Sandra

09 Februari 2014 | Verenigde Staten, Homestead

Hello!!

En we gaan gelijk nog maar even verder aangezien ik nog heel wat dagen heb in te halen.
Nadat we uit Orlando zijn vertrokken hebben we een paar uur in die fantastische auto gereden en kwamen we uiteindelijk in Clearwater Beach aan. We hebben maar gelijk de toeristische route genomen en wauw wat staan hier mooie huizen, met heel veel geld kun je hier een mooi optrekje kopen aan de zee. Prachtig!! Helaas was ons hotel niet echt van hetzelfde niveau, maar het stond wel aan zee, dus we hadden een prachtige lokatie en liepen onze kamer uit via (de trap naar beneden) het zwembad en vervolgens stonden we op het witte zand. Heerlijk! Dat beloofde een mooie dag te worden de volgende dag. 1 Van de must do's in Clearwater Beach was volgens vele internetpagina's midgetgolfen bij Congo River. Omdat we niet van die hele dag strandmensen zijn vonden we dat wel een goed idee. Op naar de Congo River dus. Daar hebben we eerst de baby alligators met de vishengel wat worstjes mogen voeren en vervolgens gingen we de midgetgolf baan op. Een super leuke baan die niet te vergelijken is met de banen die ik ooit heb gezien. Je gaat onder watervallen door, je begeeft je op een piratenschip en golft door grotten heen. Super grappig en heel mooi opgezet. Ondertussen moesten we ook nog allemaal voorwerpen vinden in de bomen, struiken, water etc. Wat voelden we ons weer heerlijk even kind...Gelukkig heb ik maar met 3 punten van Hoite verloren. Fieuw anders hadden we nog een keer die hele baan opnieuw moeten doen. Daarna zijn we lekker naar het zwembad/strand gegaan voor ons hotel. Wat een oase...genieten heet dat, want we hebben heel veel geluk met het weer gehad. De dagen ervoor en erna waren namelijk koud en nat en wij hebben de hele dag een heerlijke warme zon gehad. Rond een uur of 16 trok alles binnen 5 minuten dicht met een hele dikke laag mist. Wat een bizar strand hou je dan over, spierwit zand en spierwitte lucht en meer zie je niet, heel mooi!! In die mist zijn we lekker een heel eind gaan lopen het centrum in om een lekker hapje te eten. De volgende dag moesten we alweer door naar de volgende stopplaats Fort Myers, dus
op tijd op en in de auto gestapt en richting Fort Myers gereden. We hebben opnieuw de toeristische route gepakt, want met de snelheden die je hier in Amerika op de snelweg mag rijden kun je net zo goed de B weg pakken die vaak veel mooier is, omdat deze bv. langs het water ging. We hebben dus een mooie toerdag gehad en zijn bij aankomst in Fort Myers bij het zwembad gaan liggen. De volgende dag moesten we natuurlijk relaxed en uitgerust richting ons volgende hoogtepunt...Miami here we come!!!

Adios!!

• 10 Februari 2014 - 11:29

Sylvia:

Dat klinkt allemaal weer goed! Gaaf zeg om zo dicht bij die alligators te komen. Ik heb de foto's gezien, echt te gek. Ben benieuwd hoe het in Miami is. Xxx

• 10 Februari 2014 - 16:53

Dina:

Wat gaaf allemaal!! Heel veel plezier in Miami ben benieuwd naar jullie volgend verhaal :)